Rabu, 22 Disember 2010

PKR - LIWAT, PAS - BINI ORANG & DAP - PAP



Ironi: PKR Dengan Liwat, PAS Dengan Bini Orang

Wednesday, December 22nd, 2010 | Posted by Adamyan



Dalam belum habis kita bercakap tentang Wikileaks yang teruk menghentam pemimpin Agung PKR, PAS pula bergegar dengan skandal seks salah seorang ADUNnya di Kelantan.  Ini bukan kita (UMNO) kata tapi bekas ahli PAS yang kata.  Nama Nik Aziz pun terbabit sama,  Nampaknya 2 parti komponen terbesar dalam Pakatan ni tak abis-abis dengan skandal seks.

Liwat dengan PKR ibarat irama dan lagu, tak boleh dipisah dah. Kalau nak ada skandal dalam PKR mesti berkenaan dubor, takdela berubah dari dulu sampai lah sekarang.  Memang nasib bila ada pemimpin agung yang gilakan jantan, masa berubah tapi selera masih yang dibelakang, tidak di depan.

PAS pulak tak habis-habis dengan bini orang. Dari Normah Sabu bilik 121 tahun 1997 dulu sampailah ke ADUN Selising dengan KTM Koc VIP 1nya. Kalau dihalusi betul-betul, pemimpin PAS sering diwarnai dengan kes bawak lari anak dara orang, poligami takde izin, berbini ramai dan yang seumpama denganya.

Skandal jugalah walaupun tak luar tabie seperti teman sepakatan di atas nun.
Hal-hal zina ni bukan kita nak menuduh tapi memang dah heboh diperkatakan orang, cuma belum terdedah dalam Wikileaks saja lagi. Kita tak rendah taraf macam binatang-binatang dalam PKR dan PAS yang percaya cerita bohong walaupun bukti tidak ada.

Macam kes Altantunya, walau tiada bukti apa langsung, hanya sandiwara demi sandiwara bersandar kepada akuan bersumpah palsu yang bertukar selang sehari, orang pembangkang masih tidak ragu untuk percaya.  Air mani jelas dalam dubor, pembangkang taknak pulak percaya tapi cerita semata-mata boleh percaya.  Jadi jelas, ini bukan berkenaan bukti tapi apa yang dia mau atau tidak percaya saja.

Wikileaks pun tak dedah apa-apa, yang disebut Najib tertekan tuduhan dengan tersebut, itu saja. Itupun diputar belit orang Anwar kononnya Wikileaks kaitkan Najib dengan pembunuhan Altantunya, apa yang kaitnya?  Lain dengan liwat Anwar, cakap tu berdasarkan bukti teknikal yang kita percaya diberikan peguam OKU Anwar dari DAP.

Dalam hal ADUN Selising ni at least kita ada saksi. Dalam hal liwat, air mani dalam dubor.
So, beranilah kita cakap. Lagipun ini berkenaan pemmpin, wajib kita dedah perihal laku buruknya, petik kata Mahfuz dalam kempen pilihanraya Permatang Pasir (calon nikah satu lagi je pun ceritanya).  Rakan sejawat penulis dah tulis artikel menarik fasal perangai Nik Aziz dalam kes ADUN Selising ini, jadi penulis tidak perlu sentuh sangat dah pasal semua dah jelas disana.

Hajat sebenar penulis catit artikel ni ialah tentang ironi yang sering terlekat pada kedua parti sepakatan ni. Liwat, bini orang, liwat, bini orang. Tak abih-abih.  Dalam kedua hal pun, Nik Aziz kaki makan rasuah ni pun mesti terlibat sama. Baik Mat Sabu, baik kes terbaru, kedua-duanya Nik Aziz ‘bagi restu’.

Nik Aziz pun pernah buat sembahyang hajat supaya Anwar dilepaskan dari penjara pada 2004 dan akibat doa Nik Aziz, dubor seorang lagi pemuda jambu jadi mangsa Anwar pada 2008. Kita kena ingat yang baik datang dari Allah swt, yang jahat datang dari kita. Pendek kata, dalam hal terbaru Anwar ni pun Nik Aziz ada ‘saham’.

Dan sama macam kes Mat Sabu, yang baru ini pun katanya Nik Aziz nak sapu bawah karpet juga.  Nik Aziz macam paderi kristian yang ada kuasa ampunkan dosa orang,

Paderikah dia?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan