Sabtu, 1 Januari 2011

YAHUDI DAN NASARA TIDAK PERNAH BERHENTI MENYERANG ISLAM


Tentera Salib Sudah Mula Memulakan Langkah…

Friday, December 31st, 2010 | Posted by admin


Perang sabil tercetus akibat perebutan kuasa diantara   agama Islam dan Kristian ditanah suci telah  terjadi pada awal milenium yang lepas…ia berlarutan sehinggalah sekarang…Kota Melaka merupakan destinasi pertama penawanan tentera sabil eropah dalam menakluk dan menyebarkan agama kristian namun sejarah cuba mengalihkan tujuan utama mereka dengan menyatakan ia satu peperangan merebut kuasa perdagangan rempah

Hari ini corak serangan mereka amat berbeza sekali, dari keganasan mereka berubah sebagai mubaligh.Corak serangan mereka ini amat mengelirukan umat islam Malaysia.sejarah Jatuhnya Kota Melaka akan berulang sekiranya umat islam masih lagi tidak sedar serangan mereka ini….Dahulu Kota Melaka yang kuat sebagai sebuah empayar yang besar  jatuh ditangan portugis akibat pengkhiantan dan irihati…Yang malangnya Sejarah kegemilangan kota melaka  dipadamkan dari pengetahuan generasi kita bertujuan  melemahkan semangat juang bangsa melayu islam sehingga mereka sendiri berasa ragu tentang asal usul dan kegemilangan yang pernah dikecapi suatu masa dahulu..baca di sini

Sejarah banyak mengajar tentera salib dalam menghadapi umat islam, biarpun mereka sedikit namun strategi yang mereka gunakan amat berkesan selama beratus tahun kebelakang dan masa ini…Umat islam mudah dipesongkan apantah lagi bila berhadapan dengan manusia berimej warak , alim dan pandai berbicara hukum hakam agama.Mengapa umat islam Malaysia di serang? kerana mereka mengamalkan islam yang sebenarnya berpandukan al-quran dan Hadis…yakni sunnah wal jamaah…

Tentera salib tidak risau tentang syiah apantah lagi IRAN. Iran yang digambarkan sebagai penentang israel dan US oleh agen yahudi bertujuan memperolehi simpati dikalangan umat islam seluruh dunia, sedangkan dalam pada yang sama Syiah Iran bersengkokol dengan US membelasah Iraq dan afghanistan…dan ini bukan satu omongan tapi satu kebenaran yang cuba ditutup oleh media barat bagi mengaburi umat islam.Maka tak perlulah kita hairan mengapa IRAN belum lagi diserang oleh US isu loji nuklear.US tahu kegunaan Syiah Iran dalam agenda pecah belahkan umat islam sunnah wal jamaah…yang teguh dan berkeras menentang penjajahan dari luar .

Hari ini syiah dan tentera salib menyerang Malaysia, kebelakangan ini kedua isu ini menghiasi suasana politik Malaysia…Syiah dipertahankan oleh segelintir tentera salib bersama orang islam yang dicemari oleh pemikiran plularism.Habat sungguh hebat sekali…

Berita tentang penyalahgunaan ayat al-quran, ketiadaan adab menghormati masjid dan penyelewengan hukum merupakan cetusan dari barisan tentera salib bagi memulakan serangan seterusnya. Mereka ingin menguji sikap dan tindak balas umat islam….namun dihadapan mereka dibarisi oleh pemimpin islam yang rosak pemikiran dan pegangan selalunya dari Pas dan PKR.

Semalam sebuah portal berita berpaksikan Pakatan rakyat, menyerang kefahaman umat islam …yang digambarkan sebagai berfahaman ekstremis, Apakah kita wajib berdiam diri ketika YB berpakaian sendat menampak buah dada bersenamrobik dikawasan masjid? Apakah kita wajib berdiam diri apabila islam digambarkan sebagai tidak bertolenrasi terhadap agama lain?Apakah kita wajib berpeluk tubuh apabila melihat ayat al-quran dipergunakan oleh kafir mengikut tafsiran mereka sendiri?

Sebenarnya umat islam sudah lupa maksud orientalis, tentera salib, zionist.Mereka hanya nampak sebatang tubuh manusia yang bercakap tentang hak kebebasan, hak sama rata, hak manusia sejagat..namun tidak disedari didalam tubuh mereka-mereka ini tersembunyi sifat ingin menjahanamkan umat melayu beragama islam di Malaysia.

Umat Islam perlu waspada dengan pendekatan mereka ini, ada sesetengah dari kita berkata…apa dilakukan oleh tentera salib ini dapat mendekatkan diri mereka kepada agama islam, mengenali islam dan pelbagai alasan lagi…sedarkah mereka dahulu sebelum Kota melaka ditawan , tentera salib datang sebagai pedagang…mereka  menyamar ketika ingin mendapat kepercayaan umat islam dimelaka ketika itu, setelah mereka dapat segala maklumat pertahanan ..mereka mula menyerang, taktik ini tidak berubah walau sedikit pun.

Cuba lihat pada lim kit siang, lim guan eng, terresa kok, teo ni chin..dan ramai lagi pemimpin DAP berbangsa cina yang masih mengekal nama cina mereka sedangkan mereka adalah kristian..kenapa? penyamaran….

Lihatlah gerak kerja mereka adakah tidak ubah seperti tentera salib ketika cuba menawan Kota Melaka?…

Lihatlah segelintir umat islam yang mempertahankan mereka….tidakkah ia persis satu cabang pengkhianatan sepertimana pernah diceritakan dalam lipatan sejarah kejatuhan kota melaka?….

Biarpun perang salib telah lama berlalu, tapi tentera salib tidak pernah dibubarkan…maka bersedialah umat islam dalam menghadapi perang salib cara baru..andaikata tewas..Malaysia akan menjadi negara islam lain yang telah dijajah oleh mereka….





Tiada ulasan:

Catat Ulasan